Prezent na urodziny

13.11.15

Mój mąż miał w tym tygodniu urodziny. I znów problem i wymyślanie co mu kupić. Kolejną książkę? Przecież półki już się uginają pod nimi! Ale skoro tak bardzo lubi czytać, to znalazłam coś innego. Wiadomo, że faceci lubią sobie poczytać w kibelku. To teraz nie musi już tam książek zabierać. Jak Wam się podoba taki prezent? :)


Najlepsze na końcu!


A jak mąż zareagował na taki upominek? Spodziewałam się, że będzie krzywić nosem, szczególnie jeśli kazałabym mu stosować się do tych reguł :) Ale on był zadowolony - z toalety usłyszałam "Zarąbiste!". I już pyta, gdzie wypatrzyłam takie coś (pewnie już szuka czegoś dla mnie, a że ciężko jest mi cokolwiek kupić, bo ja nigdy nie wiem, czego chcę, to swoje poszukiwania musi zaczynać pół roku wcześniej). Ciekawe jak zareagują goście na taką lekturę w kibelku?

Za dużo jest tych okazji - urodziny, święta, rocznice - by za każdym razem normalny prezent kupować. Raz na jakiś czas można sobie pozwolić na takie jaja, co nie? Co myślicie o takim prezencie na urodziny? Kupilibyście komuś albo chcielibyście taki dostać? Jakie macie zabawne pomysły na prezent dla swojej drugiej połówki? A święta tuż tuż, więc pomysły się przydadzą!

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Ja też mam zawsze problem z prezentem :) Ja swojemu na rocznicę teraz kupiłam zestaw portfel, brelok, długopis :)

    Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z prezentami dla facetów zawsze jest problem, bo mają wszystko czego im trzeba, czyli nas;-) Mój już dawno temu dostał portfel, choć bez breloka i długopisu - może mu dokupię do zestawu? ;-) Powodzenia w szukaniu kolejnego prezentu! Oj ciężko z tymi chłopami naszymi:-D

      Usuń

Polub mnie na Facebooku

NAPISZ DO MNIE

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *