Pierwsze słowa - mama

12.11.15



Dziś tak szybko i króciutko, ale chciałabym się pochwalić postępami mojej Izuni. Otóż wczoraj Iza pierwszy raz powiedziała "mama"!!! No wreszcie mamusia też się doczekała swojego słówka! A że tak długo na to czekałam, to tym milej było to wreszcie usłyszeć z tych słodkich usteczek! Już od miesiąca mówi ciągle "dada", "tata" i "nenene", a teraz będzie jeszcze "mamować" :)

Na początku usłyszałam coś jak "nana", potem "mam", aż wreszcie głośne i wyraźne "MAMA". Aż się cieplej zrobiło na sercu. I od razu wielki uśmiech na twarzy :))) A dzisiaj to już zasypuje mnie tymi "mamami". Próbowałam ją nagrać, ale gdy tylko widzi telefon, to od razu buzia w kłódkę i uśmiecha się łobuzersko. Mała spryciara :) Chyba trzeba będzie spróbować, gdy nie będzie widzieć!

Na pewno Izunia jeszcze nie wie, że "mama" to mama, więc teraz pozostaje czekać, aż kiedyś powie to ze zrozumieniem. Wtedy to dopiero będą emocje! Może niektórzy z Was myślą, że się ekscytuję takimi bzdurami, ale dla mamy to nie są bzdury i pewnie tylko matki wiedzą co czuję. Dla mnie każda nowa umiejętność Izy to wielkie WOW! Gdy podnosi pupcię i próbuje wstawać, gdy zaczyna raczkować, gdy mówi swoje pierwsze słówka, to ja się cieszę jak małe dziecko! Też tak macie mamuśki? :) A jakie są Wasze doświadczenia z pierwszymi słowami Waszych Skarbów?

You Might Also Like

6 komentarze

  1. POczekaj, jak się rozgada, jak będzie taka jak moja Izunia.......moja jak tylko skończyła rok i zaczeła mówić.......teraz czasem błagam by zamknęła buzię choć na chwilę! Ma mega duzy zasób słów, ale to chyba zasługa zarówno tego, że od początku mówiłam do niej "normalnie" - nie jak do dzidzi, mówiłam duzo i dużo czytamy książek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mówię do niej cały czas i też normalnie :) Już się nie mogę doczekać, aż zacznie mi odpowiadać! Pewnie wtedy też nie dopuści mnie do głosu ;)

      Usuń
  2. A ja najlepiej pamiętam pierwsze zdanie wypowiedziane przez moje dziecko:
    "Mama kupi duży miś".
    No więc kupiłam tego dużego misia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do pierwszego zdania to my mamy jeszcze daleko! A gdzie ten miś teraz? Zostawiłaś na pamiątkę? :)

      Usuń
  3. Moja mała powiedziała Mama :) i już jest wyuczona o wiele więcej a każde kolejne słowo cieszy coraz bardziej :) ostatnio do słownika dołączyła "Lama" a pies pozostał i pewnie pozostanie HAU do końca, wuja to FYFY hehe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czekam cierpliwie na kolejne słowa mojej Izuni:) Ze zwierzątek to pewnie pierwsze powie "kotek" albo "kici kici" :)

      Usuń

Polub mnie na Facebooku

NAPISZ DO MNIE

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *