Sesja Wielkanocna

31.3.16


Dziś tak krótko i bardziej zdjęciowo. Bo dopadł mnie leń :) Próbuję z nim walczyć, ale na razie przegrywam z draniem. A jak tam u Was po świętach? Odpoczęliście i z werwą wracacie do codzienności? Czy wręcz przeciwnie? 

A moja duża panienka tak świętowała Wielkanoc (oczywiście ciasteczko na każdej fotce musi być! :)


Tutaj postanowiłam uśmiechnąć się wreszcie do mamy, żeby pokazać jej, jak mi smakują te ciasteczka.


Co wygrzebię z koszyczka, to moje :)


Ciasteczko czy jajeczko? Co tu zjeść?


A jak już nie ma ciasteczka, to może kwiatuszka spróbuję? Też smacznie wygląda!


Które fotki Wam się bardziej podobają - te ze ścianą w tle czy z kołdrą? (bo prześcieradło wciąż niewyprasowane :)

A ja ciągle się staram, by moja modelka patrzyła w obiektyw i nie zawsze coś przegryzała, ale ciężko z tym, oj ciężko! Więc na razie ciasteczko być musi i wzrok skierowany gdzieś w bok czy w dół :) Ale takiej słodkiej modelce mogę to wybaczyć :)

Miłego dnia! A ja idę szukać sposobu na wygnanie tego lenia!

You Might Also Like

20 komentarze

  1. Cudne zdjęcia, cudna Modelka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia , ciasteczka smakują :)) Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj smakują tak bardzo, że cały dzień by się tylko nimi zapychała :)

      Usuń
  3. Widzę, że są postępy - u Ciebie i u Izuni. Jeszcze rok czy pół i będzie pozować śpiewająco.

    Kołderka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam z niecierpliwością na to pozowanie :) A tymczasem muszę się zaopatrzyć w kolejne paczki ciasteczek :)
      Też mi się kołderka bardziej podoba - tak inaczej niż zwykłe tło :)

      Usuń
    2. Zdecydowanie kołderka.I nawet motywy motyli są zachowane - i na kołdrze i w rzeczywistości.Zrób kiedy indziej zdjęcia na tle innej kołdry - będzie inaczej i tez super ciekawie bo zawsze świetnie wygląda kiedy nie ma ewidentnej linii oddzielającej podłogę od ściany.

      Usuń
    3. Właśnie dlatego wzięłam tą kołdrę, żeby motylki były tu i tam :) A z inną kołdrą czy wreszcie z tym prześcieradłem na pewno wkrótce wypróbuję.

      Usuń
  4. Zdecydowanie podobają mi się bardziej pierwsze zdjęcia, ale te drugie na tle ściany również są ładne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak spróbowałam z tą kołdrą i właśnie fajnie to wyszło :) I do tego modelka miękko pod pupcią miała :)

      Usuń
  5. Mi z kolei to ostatnie:) A ogólnie to wszystkie bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne zdjęcia!!! CUUUUUDNEEEEE :) Ja pobiłam dziś lenia kijkami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodka malutka :) a jakie ma śliczne ząbki !

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodko się uśmiecha ta Twoja Izunia. :) fajny pomysł, żeby robić takie świąteczne sesje. Wtedy dokładnie widać, rok po roku jak zmienia się dziecko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio to do zdjęć nie chce się za bardzo uśmiechać (może przez te ciasteczka w buzi? :) ale tak poza tym to buźka non stop śmiejąca :)
      A sesje takie będę jej robić dość często, bo muszę na kimś ćwiczyć ;)

      Usuń

Polub mnie na Facebooku

NAPISZ DO MNIE

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *