Jak stracić 10 kg w 1 dzień?

26.5.17

fot. nedik.com

Kojarzycie może komedię "Jak stracić chłopaka w 10 dni"? Ja mam dla Was coś lepszego i szybszego - jak stracić 10 kg w 1 dzień! Niestety ta dieta-cud nie jest dla wszystkich. Skorzystać z niej mogą przede wszystkim kobiety. Testowałam tę dietę na sobie i powiem Wam, że naprawdę działa! Trzeba tylko wcześniej spełnić kilka warunków, by móc tę dietę zastosować. Nie będę tu pisać o tych warunkach, bo jak przeczytacie do końca, to się domyślicie, o jakie warunki chodzi :)

Na pewno niejedna z Was miała tak, że nagle zaczęła tyć, z niewiadomych powodów. Może nerwy, a z nerwów zwiększony apetyt? Więc jesz i jesz, a wściekasz się na męża, że Ci chipsy, czekoladki i inne zachcianki podsuwa pod nos. Nawet się nie zorientujesz, a tu już po kilku miesiącach wyglądasz jak kluseczka. W końcu mówisz sobie "Dość!". Czas coś z tym zrobić. Ale jak się pozbyć tych kilogramów bez wyrzeczeń w postaci czekoladek i chipsów, które tak uwielbiasz? I tu z pomocą przychodzę Ci ja! 

Jeśli masz już dość tego, że jesteś taka gruba, że pozycji do spania nie możesz znaleźć, ledwo się ruszasz i nie widzisz już czubka swoich butów, to postępuj tak jak ja. W asyście męża/partnera udaj się do szpitala. Oni są przygotowani na przyjęcie osób takich jak Ty, gdyż już wiele kobiet skorzystało z tej diety. Więc nie bój się. Oni wiedzą co robić. Ty masz tylko leżeć i oddychać głęboko. Bardzo prawdopodobne, że poczujesz ból jakiego wcześniej nigdy nie zaznałaś. Ale nie martw się - minie on całkowicie, gdy tylko ujrzysz efekty owej diety-cud. Twoje kilogramy znikną - jeśli będziesz miała szczęście, to zajmie im to godzinę, ale przygotuj się też na to, że może to zająć nawet z 10 godzin. Czasem stracisz więcej niż te 10 kg - to zależy od tego, ile wcześniej przytyłaś.

Ale jedno jest pewne - te Twoje kilogramy będziesz mogła zabrać do domu, by cieszyć się z ich widoku już nie w Tobie :) I codziennie będziesz mogła obserwować, jak te kilogramy się znów zwiększają, ale tym razem nie będzie Ci to przeszkadzać. Chociaż czasami nadal nie będziesz mogła spać po nocach przez te kilogramy, Twoje ruchy będą dość ograniczone, a ulubionym zajęciem będzie siedzenie na kanapie z tymi kilogramami :) Ale gwarantuje, że już nie będziesz chciała się rozstawać z tymi kilogramami!

**********

I właśnie dzięki tej cudownej "diecie" jesteśmy tym, kim jesteśmy i możemy świętować dzisiaj Nasz Dzień, czyli Dzień Matki :) A razem z nami świętują te nasze słodkie, kochane "kilogramy" szczęścia!  Ja mam teraz 12 kilo szczęścia przy sobie - A Ty ile kilo szczęścia masz? :) I który raz obchodzisz już ten Nasz Dzień? Dla mnie jest to 3-ci Dzień Matki, który mogę odczuć na własnej skórze :) Fajnie jest być Mamą, co nie?


A tak było 2 lata temu, tuż po tym jak zastosowałam tą cudowną dietę i stałam się Mamusią :)



***********


Wszystkim Mamusiom w dniu Naszego święta życzę wspaniałego dnia, radości z Waszych Pociech, cierpliwości i wytrwałości, abyśmy znalazły też czas dla siebie oraz zauważały nie tylko od święta te drobne rzeczy, za które tak kochamy bycie Mamą! 


(a tutaj - klik - możecie sobie przypomnieć, jakie to drobne rzeczy tak kochamy w tym naszym macierzyństwie)






----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeśli podobał Ci się ten post, daj mi znać :) 
Będę wdzięczna za komentarz, lajka na Fejsie 
czy udostępnienie tego posta Twoim znajomym. 
Mam nadzieję, że wpadniesz do mnie jeszcze!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


You Might Also Like

14 komentarze

  1. Ja się nie umiem odchudzać, za bardzo lubie jeść :)
    Pieknego Dnia Matki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ale raz już Ci się udało zastosować tą moją dietę-cud :D

      Usuń
  2. oj tak, dieta wspaniała;) a jakie cudowne efekty! Moje każdego dnia mnie zaskakują i wzruszają do łez:)
    Może jeszcze kiedyś się zdecyduję na taką dietę;) Najpierw musze przytyć;p

    sylwiaidzieci.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Wpis cudo! Wszystkim nam najlepszego z okazji Dnia Mamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) I nawzajem - ale najlepszego nie tylko w Dniu Mamy :) Przyda się też w każdy inny dzień ;)

      Usuń
  4. piekna dieta. :) usmiechnelam sie pod nosem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka dieta to chyba najlepsza i najpiękniejsza dieta na świecie :-D

      Usuń
  5. To fakt, schudlam na tej diecie 10 kilo w jeden dzień. Pozostałe 8 ciągle że mną są, ale niestety nie da się do nich zastosować tej diety ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No czasem nie wszystko da się zrzucić ;) Nieraz trzeba znów przytyć, by jeszcze raz spróbować :D

      Usuń
  6. Ja akurat tej diety nie stosowałam - za to udało mi się zrzucić 10 kilo w ciągu kilku miesięcy dzięki innej ;) Ale tak czy siak, mam przy sobie moich kochanych 14 kilogramów - i świętujemy wspólnie po raz trzeci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to nie ma znaczenia, jak stałyśmy się matkami - czy dzięki tej cud-diecie czy w inny sposób :) Ważne jest, że mamy przy sobie te nasze kilogramy szczęścia i staramy się być dla nich najlepszymi mamami na świecie :D

      Usuń

Polub mnie na Facebooku

NAPISZ DO MNIE

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *