6 prezentów dla 2-latki, czyli nasza świąteczna lista życzeń

10.12.16


Święta już za dokładnie 2 tygodnie (że co??? jak to??? niemożliwe!!!!!!). A więc już ostatni dzwonek, by pomyśleć o prezentach pod choinkę dla naszych małych Skarbów (o porządkach i wypiekach też można już w sumie pomyśleć, ale to nie jest takie przyjemne jak prezenty :) Kto jeszcze nie kupił i czeka na ostatnią chwilę tak jak ja? Chociaż każdego roku mówię sobie, że w następnym pomyślę wcześniej - to nigdy mi to nie wychodzi! Jakoś tak zawsze te święta mnie zaskakują, jakby ruchomą datę miały ;) To mam tutaj dla Was kilka propozycji - może ktoś skorzysta (ja na pewno :)

Z prezentami dla dzieci jest niekiedy wielki problem, bo tyle tego jest, że nie wiadomo co wybrać! Rodzice, chodząc po sklepach, już mają mętlik w głowach, a jeszcze krewni, którzy często mieszkają daleko, pytają wciąż co kupić. Biegnę więc z pomocą i zrobię tutaj taką listę życzeń do Świętego Mikołaja - może akurat któryś z Mikołajów to przeczyta i uzna, że właśnie nasze dziecko było na tyle grzeczne, by zasłużyć na taki prezent pod choinkę :)

Na początek zaszaleję i pokażę Wam takie wielkie i drogie zabawki, które wpadły mi w oko. A co! Jak szaleć, to tylko w święta :) 

1. Kuchnie dla dzieci

www.wonder-toy.com
Jak zobaczyłam cuda na tej stronie - Wonder Toy - to przepadłam! No super tam mają rzeczy! Tylko ceny masakra! Sama pewnie nigdy nie kupię takiej drogiej zabawki, ale zawsze można pomarzyć :) Bo jest o czym! Kuchnie z drewna prezentują się po prostu wspaniale, a wybór jest ogromny - różne rozmiary, różne kolory, różne funkcje. Te droższe mają efekty świetlne i dźwiękowe np. przy zapalaniu palnika. Wyposażone w lodówkę, mikrofalówkę, piekarnik, zlew, niektóre mają pralkę, telefon i mnóstwo innych gadżetów. Która mała dziewczynka nie chciałaby się pobawić w małą kuchareczkę? Szczególnie jak już interesują ją prawdziwe sprzęty i ciągle tylko prawdziwy piekarnik chce otwierać, przekręcać gałki, do zlewu chce wszystko wrzucać, a z półek garnki wyciąga :) To już chyba czas, by swoją własną kuchnię miała? I wtedy mama będzie pomagać jej w gotowaniu i do jej piekarnika kukać :)

www.wonder-toy.com
Są też inne małe kuchnie, trochę tańsze, np. tutaj - na Ceneo - też wyglądają bardzo ładnie i wybór jest przeogromny! Te są głównie z plastiku. A ta poniżej ma nawet wodę w kranie i bulgotającą wodę w garnku!

www.e-smoby.pl
A tutaj kolejne cudeńka - klik. Do tej poniżej wystarczy włożyć tableta z odpowiednią aplikacją i dziecko uczy się gotować. Może więc dostaniesz na obiad plastikowego kurczaka :)

www.smythstoys.com
Jeszcze zobaczcie na tego giganta, który zajmie Wam pół kuchni (albo i całą :) Przy tej kuchni może się bawić połowa osiedla!

www.smythstoys.com
Aż sama mam teraz mętlik w głowie od samego patrzenia! Tylko nasuwa mi się pytanie - gdyby moja córcia miała taką śliczną kuchnię, to czy mamusia byłaby w stanie ugotować obiad w swojej własnej kuchni czy ciągle by w jej kuchni przebywała? ;) A czy Wasze dzieci mają podobne kuchnie i lubią się nimi bawić?

2. Domki dla lalek

www.wonder-toy.com
I znów cudowne domki odkryłam na stronie Wonder Toy. Rezydencje z basenem dla Barbie albo dla mniejszych lalek, kilkupoziomowe pałace, efekty świetlne i dźwiękowe, pełne wyposażenie domków i piękne, szczegółowe wykończenie - nawet dorośli będą chcieli bawić się w takim domku!

www.wonder-toy.com

www.wonder-toy.com

www.wonder-toy.com
Czyż nie są piękne? Do wyboru, do koloru!

www.wonder-toy.com

www.wonder-toy.com
Inne domki można znaleźć też tutaj. Ten jest dla mniejszych laleczek, ale też cudny!

www.salonbobasa.pl

www.zabawkidoris.eu
I jeszcze kilka domków - o tutaj.

www.smythstoys.com

www.smythstoys.com
I znów się zrobił mętlik w głowie! Za dużo tych pięknych domków jest! Ale nie wiem, czy przypadkiem Izunia nie jest za mała na takie wielkie domki i czy nie lepiej poczekać z rok i kupić duży niż teraz taki mniejszy. Jak myślicie? A Wasze księżniczki mają domki dla lalek? Jeśli tak, to w jakim wieku dostały?

Ale dosyć już tych szaleństw - teraz czas na nieco tańsze opcje :)

3. Lalka - ale nie taka zwykła, tylko mówiąca, śpiewająca i rozwijająca się wraz z dzieckiem

www.ceneo.pl
Lalek w świecie zabawkowym jest bez liku, takich mówiących także jest wiele, ale lalka, która rozwija się wraz z Twoim maluchem, jest jedna (a przynajmniej jedną taką znalazlam). I jest to lala Ala, którą można znaleźć o tutaj. Lalka ta uczy się mówić, śpiewać i czytać razem z dzieckiem, powtarza słowa, zadaje pytania, prosi o butelkę czy smoczka. Im więcej dziecko do niej mówi, tym więcej lala się nauczy słówek. Więc uczą się razem :) W zestawie także książeczki do utrwalenia słówek oraz smoczek i butelka.

www.ceneo.pl
Ta lalka bardzo mnie zainteresowała, bo w końcu Izunia mogłaby pomęczyć kogoś innego niż mamusię tymi ciągłymi pytaniami, a jak jeszcze lalka by jej odpowiadała, to już w ogóle super sprawa :) A może macie taką lalę? Albo inną podobną? Jak się sprawuje?

4. Mebelki dla lalek

www.wonder-toy.com
Jeśli mała dziewczynka lubi naśladować mamusię i lubi bawić się w dom, to na pewno spodobają jej się małe mebelki dla lalek, jak np. kołyska czy wózek - zobaczcie tutaj. Mnie szczególnie urzekł ten wiklinowy powóz. Już widzę, jak Izunia wozi w nim lalki i utula do snu :)

www.wonder-toy.com
Także na tej stronie - o tutaj - znajdziecie wiele ciekawych rzeczy dla lalek. Czyż nie śliczna jest ta kołyska-łóżeczko? Niech ulubiona lala Waszej małej księżniczki też poczuje się jak księżniczka!

www.lalki-berenguer.pl/pl
Fajne są też takie sypialnie dla lalek z garderobą (klik tutaj).

www.smythstoys.com
A Wasze dzieciaczki lubią naśladować mamusię? Wożą już swoje lalki w wózku, tulą je w łóżeczku albo karmią? Izunia właśnie wkroczyła w ten słodki etap :)

5. Klocki

www.ceneo.pl
Klocków nigdy za wiele! Większy bałagan w każdym pokoju, ale i większa wieża czy domek do zbudowania. My kolekcjonujemy takie z Lego Duplo i z Mega Bloks First Builders. Super są takie klocki tematyczne, jak np. Farma, Leśny Park czy Dookoła Świata z serii Lego Duplo. A że nasza córcia uwielbia zwierzątka, więc takimi klockami byłaby z pewnością zachwycona. No i rodzice także :)

www.ceneo.pl
Fajnie też wyglądają klocki mniej zwierzakowe, a bardziej ludzkie :) Na przykład taki plac zabaw czy kawiarenka.

www.ceneo.pl

www.ceneo.pl

6. Puzzle

www.sklep.trefl.com
Puzzle to wspaniała zabawa dla malucha, rozwijająca jego zdolności manualne. Kilka grubych elementów i żywe kolory sprawią, że Wasze dzieci będą zachwycone zabawą. Znajdziecie je m.in. tutaj czy tutaj.

www.sklep.czuczu.pl

www.sklep.czuczu.pl
A może takie puzzle magnetyczne byłyby fajne? Która dziewczynka nie lubi się bawić w przebieranki? Sama bym się pobawiła! Pamiętacie jak za naszych czasów były takie, ale z papieru? To dopiero była zabawa! :) Niby tutaj pisze od lat 3 - a więc póki co to w sam raz dla mamusi ;)

www.dozabawy.com

Wystarczy już tych zabawek, bo teraz to serio mam taki wielki mętlik w głowie i wszystko bym chciała (tzn. Izunia by chciała ;) Ale na szczęście okazji do obdarowywania naszych maluchów jest wiele - nie tylko w święta przecież kupuje się prezenty! A Wam które z tych zabawek przypadły do gustu? Co Wasze dzieciaczki dostaną pod choinkę? Jaka jest Wasza świąteczna lista życzeń? :)


**************

Zabawki zabawkami, ale najbardziej pod choinką chcielibyśmy znaleźć tylko Was osobiście - nasze kochane rodziny, które są tak daleko! Może za rok?...



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeśli podobał Ci się ten post, daj mi znać :) 
Będę wdzięczna za komentarz, lajka na Fejsie 
czy udostępnienie tego posta Twoim znajomym. 
Mam nadzieję, że wpadniesz do mnie jeszcze!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


You Might Also Like

19 komentarze

  1. świetne propozycje:) My też mamy dwulatka, tylko chłopca, a dokładnie skończy dwa latka 28.12 i w tym roku stawiamy na klocki:) Będziemy poszerzać kolekcję:) Świetne kuchenki!

    Obserwuję i chętnie będę zaglądać:)
    Serdecznie zapraszam do siebie sylwiaidzieci.pl. Obecnie trwa super konkurs z Canpolem. Bardzo mi będzie miło gdy zaobserwujesz bloga, a jeszcze milej gdy pozostawisz po sobie ślad:)


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To widzę, że będziecie mieć przedłużone święta :-) 2 latka to już duży chłopak! :-D Nasza kończy 2 w marcu. Same okazje do kupowania prezentów :-) A klocki czy kuchenki są super zarówno dla dziewczynek, jak i chłopców.
      Chętnie też do Ciebie zajrzę :-)

      Usuń
  2. Moje dziecko dostało kiedyś kuchnię od Mikołaja. Największym hitem z zestawu okazał sie kubeczek. Lalki- jedna szmaciana jest jej ukochaną zabawką od początku, nie toleruje grających i gadajacych- kiedyś je uwielbiała. Gry, puzzle i książki to jej wymarzone prezenty na każdą okazję :-) nie powiem, żeby mnie to martwił o jakoś bardzo :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam się podpisać- antyterrorystka :-)

      Usuń
    2. Moja na razie uwielbia wszystko co gra i gada :-) Zobaczymy jak będzie później. Do puzzli pomału się przekonuje, a książeczki to tak szybko przegląda, że ja czytać nie nadążam :-D
      A tą kuchenką to przynajmniej Ty mogłaś się pobawić, skoro tylko kubeczek był zajęty ;-)

      Usuń
  3. Jej, jak ja w dzieciństwie marzyłam o takim domku dla lalek! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba każda z nas! To teraz będziemy spełniać swoje dziecięce marzenia, co? ;-) Ale te domki taaakie cudne są!

      Usuń
  4. Te kuchenki to fajny prezent też dla chłopca, moi mają i bardzo lubią się bawić, a jak zobaczą jakieś zestawy kubeczków, albo jakieś inne dziecięce kuchenne zestawy to też chętnie by przyjęli, mimo że przyjęło się że to takie "dziewczyńskie" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu teraz tyle jest kucharzy-facetów, więc gdzieś muszą zaczynać swoją przygodę z gotowaniem :) I fajnie, że te kuchenki są w takich różnych kolorach, a nie tylko same różowe!

      Usuń
  5. Moja córka nigdy nie chciała nic co związane z lalkami :)
    Kuchenke miała.
    Dzis , mając siedem lat, zamówiła na gwiazdkę między innymi klocki lego Ninjago :))

    Pieknie tu U ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję :D
      A to Ninjago to chyba teraz bardzo popularne. Ciekawe kiedy moja zacznie sama zamawiać prezenty? ;)

      Usuń
  6. Puzzli i układanek mamy ostatnio pod dostatkiem - ale za to marzy nam się taka "wypasiona" kuchenka. Może gdyby Mikołaj nam taką sprawił - to Bąbel wreszcie przestałby grzebać w moich kuchennych szafkach i wyciągać z nich wszystkie garnki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nam też się marzy najbardziej taka super kuchnia! I to z takich samych powodów co Tobie :D Jak już się mają tłuc tymi garami, to niech to będą plastikowe, co nie? ;) A gdyby jednak Mikołaj przyniósł nam takie cudo, to czy przypadkiem wtedy my nie będziemy grzebać w tych dziecięcych szafkach i wszystko z nich wyciągać? ;)

      Usuń
  7. moje dziewuchy uwielbiają zabawę w kuchnie :) taki zestaw sporej kuchni byłby idealny...ja mam zawsze jednak problem, gdzie to wszystko trzymać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z takimi "małymi" kuchniami to rzeczywiście problem, bo niekiedy są większe niż nasza kuchnia! ;)

      Usuń
  8. Wow, te kuchnie sa fantastyczne , tak samo jak domki dla lalek. Sama bym się chciała pobawić :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domki są cudne! I wybór taki, że głowa boli :) Też bym się pobawiła :D

      Usuń
  9. Ostatni prezent, jak dla mnie na medal! Domki dla lalek bardzo mnie zachwycają. Mam synka i okazało się, że na święta chciał zostać kucharzem, podobnie jak Jego mama. Tak więc gwiazdor sprawił kuchnię smoby, a Alexander codziennie przyrządza w niej potrawy i napoje. I pomyśleć, że gdy ja byłam dzieckiem nawet mi się nie śniły takie zabawki. A tu bach reklama i nasze maluszki, już wiedzą czego potrzebują do szczęścia. Całuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I fajna ta kuchnia Smoby? Macie może tą z wodą w kranie i bulgotającą wodą w garnku? Czy lepsza taka normalna wersja? My nadal myślimy którą wybrać :) Może na 2gie urodzinki będzie :)

      Usuń

Polub mnie na Facebooku

NAPISZ DO MNIE

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *